Strona Główna www.honda-crosstourer.pl
Portal i forum motocykla Honda CROSSTOURER

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
CROSSTOURER SE, C-ABS / DCT
Autor Wiadomość
Bouli
Administrator

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 570
Wysłany: 2012-07-18, 19:40   CROSSTOURER SE, C-ABS / DCT

Crosstourer SE (Special Edition), posiada dodatkowe wyposażenie:

• Wyglądający na Aluminium kufer centralny 32 l (rozszerzalna do 39 litrów)
• Wyglądające na Aluminium kufry boczne: 35 l (prawa stron ) i 39 litr (lewa strona)
• Centralna Podstawka
• Podgrzewana Manetki (360 stopni)
• Gmole Silnik, oraz akcesoria turystyczne (nie zawiera świateł przeciwmgielnych)


CROSSTOURER Stawia na Adventure i Sports Touring
Crosstourer ma długi skok zawieszenia, aby wygładzić wszelkie nierówności drogi, a pionowa pozycja jazdy ma zoptymalizowany komfort oraz kontrolę i widoczność.
Zawieszenie to powoduje gładką kontrolowaną jazdę, a pozycja wyprostowana pozwala kierowcy dobry widok drogi przed pojazdem.

Koła ze szprychami również mają pomóc w absorpcji szoków na trudnych nawierzchniach a zaawansowane zawieszenie ze skokiem widelcem teleskopowe 43 mm (upside-down) oferuje pełną kontrolę, precyzyjne sterowanie oraz stabilność.

Napęd jest dostarczane przez silnik o pojemności 1,237 cm, w ustawieniu V4, który został zoptymalizowany do dużego momentu obrotowego od niskich i średnich obrotach , co czyni nawet najdłuższa jazdy brakiem wysiłku dla tej jednostki. Przez rozstawienie tłoków w silnik w „V” powoduje się zwężenie motocykla, a przez co jeździec czuje się ściśle związany z maszyną i pewnie wykorzystać jego wysoką wydajność.

Motocykl jest również wyposażony w kontrolę trakcji TCS. System, który zwiększa pewność motocyklisty, kiedy powierzchnia ma niski współczynnik tarcia, komputer nie podaje całej mocy silnika, lecz przekazuje tyle energii ile tylna opona może obsłużyć na danej nawierzchni.

Crosstourer na zewnątrz jest również przeznaczony do długich podróży, kanały owiewek zmniejszenie powierzchnie czołową i dostarczają zimne powietrza na chłodnice, a ogrzane już powietrze jest rozpraszane aby nie grzać zbytnio motocyklisty.

Reflektory i szyby są skuteczne, również umieszczone dalej w kierunku środkowej części maszyny, aby pomóc centralizacji masy i oferują lepszą ochronę od pędu powietrza.

To wszystko zostały zaprojektowane tak, aby Crosstourer ostatecznie dojechał niemal wszędzie i zrobił coś dla sportu oraz przygody w turystyce motocyklowej.

Więcej informacji znajdziecie na Forum a aktualne ceny na Świecie pod linkiem:

http://www.honda-crosstou...f58a3c66de56#80
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 11